2006
Les JERC de Cerdanyola volem fer arribar el nostre sincer agraïment a tots aquells que han participat d'aquesta jornada històrica per a la nostra vila. Ahir 20 de juny, 6.868 cerdanyolencs i cerdanyolenques es varen apropar a les urnes per expressar la seva opinió democràticament.
També volem agraïr la feina tant a la comissió organitzadora Cerdanyola Decideix, com al mig miler de voluntaris i federataris.
L'àmplia victòria del sí a la independència, amb un 84,64% dels vots emesos, i la participació del 13,86% fan que aquest dia sigui tot un èxit per a la nostra societat; que, en un exercici de maduresa i responsabilitat, ha decidit organitzar-se per substituir un estat amb greus mancances democràtiques per així poder consultar, lliurement, el futur del nostre país.
Per tot això, altra vegada, moltes gràcies a tots i totes per haver fet possible la consulta sobre la independència de la Nació Catalana a Cerdanyola del Vallès!
