04.02
2007
2007
Opinió
Publicitat o necessitat?
La nova campanya engegada per la regidoria de seguretat ciutadana, és una necessitat de la vila, o una campanya publicitària del regidor responsable de l'àrea, Alfons Escoda?
En la meva opinió és una campanya municipal desproporcionada per una vila com Cerdanyola i això em genera una pregunta, perquè cal fer una campanya així abans de les eleccions municipals? Jo només hi puc trobar una explicació, és una campanya personal i partidista del regidor, totalment publicitària, de cara a les eleccions.
I tot seguit donaré dos motius que crec que són prou convincents:
1.Tots els ciutadans de Cerdanyola som conscients que tenim policia local, així que fer-ne publicitat és necessari? Crec que no.
2.Cal invertir diners i temps en dissenyar, encarregar, distribuir i pagar aquesta campanya que tot i les 600 banderoles, els 25 mil díptics i els 4 mil fulletons, només serveix per fer publicitat de la policia local. El pressupost es podria haver invertit en donar més recursos, més infraestructura; en definitiva més mitjans per que la policia pugui actuar millor i ajudar realment al ciutadà.
Així convido a tothom a reflexionar sobre aquesta campanya i la seva funcionalitat, i en què beneficia a la gent.
