< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

15.10
2011
Valoració VIII Botifarrada Popular Hispanitat és Genocidi

El passat 12 d'Octubre, les JERC-Cerdanyola vam organitzar la VIII Botifarrada Popular sota el lema “hispanitat és genocidi” per denunciar, un any més, que tal dia representa l'inici d'una operació de colonització, espoli i neteja ètnica per part del conqueridors espanyols dels pobles indígenes americans. D'aquesta manera vam desmarcar-nos, de manera lúdica i festiva, dels actes de celebració d'aquesta diada.

La botifarrada va comptar amb la presència de més de 50 persones que es van voler unir a aquesta jornada. L'acte es va dur a terme a la plaça de l'alcalde Jaume Grau i Altayó i va ser marcada pel bon temps que ens va acompanyar i l'ambient amable i distés que es va respirar.

Des de les JERC valorem molt positivament aquest acte que any rere any es consolida tant en assistència de públic com en format.

Les JERC-Cerdanyola volem agrair a tots els assistents a la VIII Botifarrada Popular la seva presència i col·laboració en l'organització de la mateixa i els convidem a tornar, amb més ganes si cap, l'any vinent.

Imatge de la botifarrada Imatge de la botifarrada