< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

21.12
2008
Èxit rotund de la campanya nadalenca de JERC Figueres

Sota el lema "Defensem la cultura, defensem les tradicions" les juventuts d'esquerra figuerenques han repartit gratuïtament al llarg dels dies 20 i 21 de desembre una setantena de tions a la mainada de figueres.

    Al llarg d'aquests dos dies, les JERC de Figueres han desenvolupat uns tallers per als nens a la plaça Josep Pla. Els tallers consistien en ajudar als nens a fer la cara dels tions amb cartulines i posteriorment enganxar-la als tions respectius, a més d'ajudar-los a el·laborar una barretina amb paper pinotxo.

    L'èxit d'aquests tallers han superat totes les expectatives amb un flux de gent continuu al llarg d'aquests dos dies a la modesta paradeta dels tallers.
 
    Durant aquests dos dies s'ha repartit amb molta il·lusió un polsim de cultura a la gent de Figueres, que tant els nens com els pares i les JERC han gaudit moltíssim mentre amb molt d'esforç, aquests petits artistes han creat el seu propi tió màgic.