2013
Es premiarà al guanyador amb un lot de productes independentistes
Enguany, des de l'assemblea local de les JERC Figueres, hem trobat oportú el fet de que, per Sant Jordi, obrim la nostra parada a propostes per a la ciutat, observacions i crítiques constructives, per tal d'encetar vies per a una ciutat molt més dels i pels joves. Algun cop ja ho havíem fet, però en aquest cas volem premiar la participació dels joves, la originalitat i imaginació de les propostes, així com, està clar, l'efecte positiu que comportarien aquestes de cares a la ciutat i, concretament, de cares al jovent. La forma que hem ideat ha sigut aquest concurs, del que us deixem les bases a continuació, que busca que els concursants descriguin com hauria de ser Figueres per als joves segons ells. El premi consistirà en un lot de productes independentistes (samarreta+estelada+clauer) del que en farem l'entrega el 1r dia de barraques (dimarts 30 d'abril) juntament amb una consumició gratuïta!
I Concurs Jove “Com seria la teva Figueres ideal?”
Aquest concurs s'adreça a tots els joves de Figueres i de l’Alt Empordà d’entre 14 i 28 anys.
1. Objecte del concurs:
El I Concurs Jove “Com seria la teva Figueres ideal?" consisteix en la redacció d’un text, d’entre mil i dos-mil caràcters, que reculli una o més propostes per a la ciutat encara als joves, com serveis que es trobin a faltar o iniciatives dutes a terme a altre poblacions. Opten al premi els escrits presentats que compleixin les bases de l'esmentat concurs.
2. Funcionament:
Per a participar, serà necessari emplenar un petit formulari on hi constarà:
- Nom i cognoms
- Data de naixement
- Correu electrònic
Com a molt es podran presentar dos textos per persona, i el concursant haurà de presentar el seu escrit, juntament amb el formulari esmentat anteriorment, dins un sobre i on hi haurà d’indicar un pseudònim.
3. Terminis i forma d’entrega:
Els escrits s’han de lliurar, de la forma abans esmentada, a dins l’urna de la parada les JERC Figueres (situada la Rambla de Figueres), durant la jornada de Sant Jordi, el dimarts dia 23 de 2013, entre les 09:00h a les 21:00h.
4. Premi:
Tots els concursant optaran al premi d’un lot de productes independentistes (samarreta + estelada +clauer). El premi s’atorgarà el primer dia de l’Embarraca’t, a la barraca de les JERC Figueres, i convidarem al premiat a una consumició ben fresqueta (refresc o cervesa).
L’organització es reserva el dret de declarar desert el premi.
5. Resolució:
Farem públics els resultats a la nostra pàgina web (www.jerc.cat/figueres) i via xarxes socials (facebook i twitter) el divendres dia 26, i els comunicarem per correu electrònic als concursants.
6. Drets d’ús:
Els originals no es retornaran, a no ser que es demanin, i publicarem totes les propostes rebudes a la nostra pàgina web, especificant-ne l’autoria.
7. Imprevistos:
Qualsevol situació imprevista que pugui sorgir la resoldran les entitats organitzadores.
El fet de concursar implica l’acceptació total d’aquestes bases, aprovades per l’assemblea local de les JERC Figueres i es troben publicades al nostre web: www.jerc.cat/figueres.
