< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

02.12
2011
LES JERC FIGUERES DEFENSEN TV3

Aquesta tarda les JERC Figueres presenten una moció al ple de l'Ajuntament per defensar TV3

El passat 25 de novembre el Govern de la Generalitat de Catalunya va anunciar una forta retallada d'un 13'3% (i d'un 25% en dos anys) al pressupost de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, a més del tancament de dos canals.

Per aquest motiu el proper divendres 4 de desembre les JERC Figueres presentarem al plenari de l'Ajuntament una moció amb la qual es preten manifestar el rebuig a les mesures adoptades pel Govern de la Generalitat, que suposen una amenaça directa a l'actual model de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Igualment es vol instar a la Generalitat a aturar aquestes retallades i obrir un debat amb els professionals de la corporació i al Parlament de Catalunya sobre les necessitats pressupostàries bàsiques de la ràdio i la televisió pública per a mantenir el nivell de qualitat que les han portat a ser els mitjans referents del país.

El portaveu de les JERC Figueres, Pau Bahí, declaraca que és important que des de la ciutadania i des dels municipis es mostri un suport clar a la televisió pública catalana, en contra de les mesures preses durant els últims dies per part del govern de Catalunya, amb les quals s'està desfavorint els mitjans de tots a l'hora que s'està afavorint la privatització, relacionada amb mitjans de comunicació propers a CIU, amb les concecions fetes al grup GODO.