< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

Comunicat sobre el ple del 21 de Desembre

Comunicat de les Jerc Galzeran sobre el ple celebrat ahir a Sant Fost

Al ple d'ahir, la moció presentada al passat mes de Setembre, sobre la modificació de la taxa juvenil del complex esportiu de Sant Fost, va rebre una negativa. Les Jerc havíem demanat que es modifiqués la franja d’edat (ja que actualment només es contempla com a joves aquelles persones compreses entre els 14 i els 18 anys).

Les Jerc Galzeran no ens aturarem, i seguirem lluitant per tal de que el col•lectiu jove pugui gaudir de privilegis que fins ara li han estat vetats al municipi.

La nostra idea és començar al mes de Gener a fer una recollida de signatures de persones joves, i presentar-ho a l’ajuntament. Hem de fer sentir la veu dels joves, perquè som el futur.

Les Jerc Galzeran també ens lamentem de que la moció presentada per l'adhesió a l'Associació de Municipis per la Independència, presentada pel grup d'ERC tampoc vagi ser aprovada, i treballarem amb força i amb contundència per a fer arribar a tota la població les nostres idees.

Estem contents, igualment de que l’equip de govern vagi donar la possibilitat a l’entitat de Sant Fost Decideix, d’organitzar una consulta popular, que esperem que ens sigui favorable per al dret a decidir del nostre païs.

Seguirem treballant, perquè tenim pressa. Molta pressa!