Comunicat de les JERC Sant Andreu sobre la reobertura d' El Vesalles

COMUNICAT DE LES JOVENTUTS D’ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA DE SANT ANDREU

LES JERC SANT ANDREU CELEBREM LA REOBERTURA DE “EL VERSALLES”

El passat 12 de maig de 2009 el Versalles hagué de tancar bruscament. Els propietaris no varen fer front a les despeses i el bar passà a mans dels bancs. Semblava que la crisi  havia acabat amb el punt de trobada, centre de creació de moviments socials i amb el símbol de tot un poble.

Davant de la pèrdua que això significava pel nostre barri i per tots i totes les andreuenques, les JERC Sant Andreu iniciàrem la campanya “Per un Versalles pel poble!” que reivindicava la protecció del local, tant pel que fa a la seva riquesa arquitectònica com sentimental.

La campanya constà de trobades amb diverses entitats andreuenques, recollida de signatures en contra del tancament de la seu, accions reivindicatives i institucionals.

Durant aquesta setmana, però, ens hem assebentat que un andreuenc, Cristian Puigdollers, i la U.E Sant Andreu han adquirit el local i, en breu, El Versalles tornarà a obrir les seves portes.

Des de les JERC Sant Andreu celebrem la mobilització de tots i totes les andreuenques, que mitjançant firmes, reunions i accions han creat consciència i han ajudat a que El Versalles estigui més viu que mai. Celebrem que, alhora, es mantinguin tots els elements arquitectònics i que es retorni a la seu social la imatge d’abans del 2007, quan fóu remodelat; i que la U.E Sant Andreu pugui gaudir d’un espai com El Versalles per reunir-se i celebrar les victòries de l’equip.

L’Assemblea de les JERC Sant Andreu no volem deixar d’agrair totes les adhesions i col·laboracions que han permès que la nostra campanya, finalment, s’hagi acabat celebrant que la gent de Sant Andreu tornarem a gaudir d’un espai del poble i pel poble.

Per un Versalles pel poble!

Assemblea de les JERC Sant Andreu

12 de gener de 2010, Sant Andreu del Palomar