13.12
2014 18:00h
2014 18:00h
Manifestació 82è aniversari Normes de Castelló
Manifestació a Castelló de la Plana amb el lema "VOLEM VIURE EN VALENCIÀ"
Com cada any la Plataforma Castelló X la Llengua organitza els actes commemoratius de l'aniversari de les Normes de Castelló. Enguany es farà la manifestació a les 18:00h que eixirà de la Plaça de la Independència (coneguda popularment com "La Farola") de la capital de la Plana. El lema de la manifestació és "VOLEM VIURE EN VALENCIÀ"
Cartell de la manifestació