2006
La web especial de campanya de les JERC ha rebut més de 80.000 visites en els 15 dies de campanya. Aquest fet la situa en la primera posició de les webs de les joventuts polítiques a Catalunya en el rànquing Alexa (rànquing que classifica les webs de tot el món). La web de els JERC no només està situada molt per sobra de la resta de joventuts (900.000 posicions per sobre de la segona, els JNC) sinó que també està per sobre de les webs d’altres partits polítics catalans, com ara Iniciativa, Unió Democràtica de Catalunya o Convergència Democràtica de Catalunya).
La web especial de campanya va ser dissenyada amb la convicció que “no hi ha millor forma de connectar amb els joves que mostrant-los els seus problemes i les propostes de les JERC en aquells àmbits” i per això es va crear “una habitació amb objectes quotidians dels joves”.
La pàgina web, inclou un joc, una versió del popular Pacman, on s’invita a Plantar cara a Mas i Montilla. El joc consisteix en “escapar-se de Mas i Montilla, fins que estan en fase intermitent, llavors l’usuari se’ls pot menjar”.
Des de les JERC es considerà que aquest fet és només un reflex de la capacitat de connectar amb el jovent del País, ja que som la organització que dona resposta de forma més clara i contundent a les problemàtiques que sofrim la població juvenil de Catalunya dia a dia.