17.04
2011 13:00h
2011 13:00h
Concentració: Nuclear? No, gràcies
Arc del Triomf
Barcelona
Les JERC ens afegim a la concetració que organitza "Tanquem les nuclears" aquest diumenge, 17 d'abril, a les 13 hores, a l'Arc del triomf de Barcelona