14.06
2016 19:00h
2016 19:00h
No reobriran el CIE!
El govern central pretén reobrir el CIE el 16 de juny malgrat que més de 250 entitats s'han posicionat en contra i que el Parlament de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona han recolzat l'exigència de la ciutadania.
No tolerarem que reobrin aquesta presó vergonyosa. Dimarts 14J ens veiem als carrers i desbordarem la ciutat! Ens trobem a les 19h a Pl Urquinaona. Importantíssim que siguem moltes i moltes! Ho aconseguirem!!
Imatge que no reobri el CIE