< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

07.07
2025
Joan Vizcaya, nou Portaveu del Jovent Republicà Lleida

L’organització juvenil va organitzar el seu congrés local ordinari el diumenge 6 de juliol, i va comptar amb una vintena de militants.

 

La militància de la Secció Local de Lleida de les Joventuts d’Esquerra Republicana va celebrar el seu congrés local ordinari ahir diumenge 6 de juliol, en el qual va escollir -per unanimitat- a Joan Vizcaya com a nou portaveu local. També es va designar Ares Vàzquez com a secretària d’organització, Judit Gibert com a secretari de finances, Francesc Eritja com a secretari d’activisme, Eloi Civiac com a secretari de formació, Martina Fons com a secretària de feminisme i campanyes i Laia Torremorell com a secretària de comunicació.

El recent elegit portaveu, Joan Vizcaya, va exposar tots els reptes que té l’organització, com el foment de la cohesió interna, la recuperació de la mobilització als carrers, la musculació del partit als moviments socials i la vertebració del nacionalisme d’esquerres a la ciutat de Lleida i a la comarca del Segrià.


El Congrés Local ordinari va comptar amb la participació d’una vintena de militants. També hi van ser presents Xavier Biosca, president d’ERC Lleida, Gemma Massana, presidenta d’ERC Segrià, els regidors d’ERC a la Paeria, Jordina Freixanet, Juanjo Falcó i Xavier Estrada, Biel Lamparero, secretari d’organització de la federació regional de Ponent de les Joventuts d’Esquerra Republicana i Laia Silvestre, secretària nacional de política internacional de les Joventuts d’Esquerra Republicana.

 

CongrésLleida CongrésLleida