29.03
2014 13:30h
Botifarrada per una educació en català!

Plaça de Sant Vicenç
Sarrià Sant Gervasi - Barcelona

El pròxim dissabte 29, les JERC Sarrià-Sant Gervasi organitzem un dinar per reivindicar el català a les aules.

El dinar té un preu de 5€ amb ticket anticipat i un preu de 7€ si es compra el mateix dissabte.

Tindrem l'ocasió de debatre la problemàtica de la llengua a les aules atès que una de les escoles afectades, la Pia de Sarrià, pertany al nostre districte.

És per això que podrem escoltar:

- Oriol Ibàñez (secretari d'organització de la sectorial d'educació de les JERC)
- Jordi Castellana (exalumne de l'escola Pia de Sarrià)
- Imma Fuyà (expresidenta de la FAPAC)
- Anna Simó (actual vicepresidenta del Parlament de Catalunya)


Botifarrada per una educació en català! Botifarrada per una educació en català!