< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

19.06
2007
Bon ritme d'entrades venudes per a la dotzena edició de l'Acampada Jove

L'Acampada Jove 07 es preveu més multitudinària que mai. Així ho indica el bon ritme d’entrades anticipades venudes, i també l’alta participació que rep la web des que es va posar en marxa. Un cop comptades les entrades venudes al primer preu, que era de 40 euros, l’organització del festival pot constatar que el ritme d’entrades és una mica superior al de l’any passat en aquest mateix període, i sobretot destaquen les vendes a llocs com el Vallès, Barcelona, Osona i les Comarques Gironines. Pel que fa a la resta de Països Catalans, la venda segueix unes xifres similars a les dels anys anteriors.

L’Acampada Jove 07 es preveu més multitudinària que mai. Així ho indica el bon ritme d’entrades anticipades venudes, i també l’alta participació que rep la web des que es va posar en marxa.

Un cop comptades les entrades venudes al primer preu, que era de 40 euros, l’organització del festival pot constatar que el ritme d’entrades és una mica superior al de l’any passat en aquest mateix període, i sobretot destaquen les vendes a llocs com el Vallès, Barcelona, Osona i les Comarques Gironines. Pel que fa a la resta de Països Catalans, la venda segueix unes xifres similars a les dels anys anteriors.

Així mateix, el festival juvenil més important dels Països Catalans, que enguany tindrà lloc del 12 al 15 de juliol i per tercer any consecutiu a Sant Celoni, compta ja amb més de 2.000 persones agregades a la llista de distribució d’informació i novetats que funciona a través de la web de l’Acampada. Aquest servei és una novetat engegada aquest any per la qual tots els usuaris d’Internet que ho vulguin i només apuntant les seves dades podran disposar de les informacions d’última hora i dels preparatius de l’esdeveniment directament al correu electrònic. La iniciativa ha estat molt ben valorada per part dels joves i les joves, i la quantitat d’adherits al servei, que ja superen els dos mil, avalen la iniciativa de l’organització del festival. Precisament, i en aquest sentit, Dani Casanovas, director de Comunicació de l'Acampada Jove, ha dit que "està molt orgullós d'aquest nou sistema, ja que és una manera més de fer arribar als joves i les joves del nostre país tota la informació d'un espai on es pot gaudir durant tres dies l'any de la independència i el socialisme".

acampjov060026-312.jpg acampjov060026-312.jpg