2007
Axe, la marca de desodorants, perfums i gel de dutxa, ha usat, una vegada més, al sector femení com a eina sexual per a vendre els seus productes. Aquest cop, l'anunci Boom Chicka Wah Wah mostra com una al·lota jove, prima, atractiva, és atreta per un al·lot que de qui, suposadament, ha sentit la seva olor a algun producte Axe que duu posat. No només defensa un prototipus de dona que afecta inconscientment a moltes nines i dones preocupades pel seu aspecte físic, sinó que, a més a més, dóna una imatge de submissió de la dona a l'home que la discrimina totalment dins la societat i repercuteix, com molts altres fets, a que les dones no assoleixin plena igualtat aquesta. Si ens hi fixam, tot això es pot apreciar, per exemple, en que és la dona qui es llança com si fos beneita a l'home, sense que aquest hagués fet cap gest aparent per aconseguir el seu afecte. Conseqüentment, ens presenten a les dones com a estúpides, que caiem rendides als peus dels homes pel simple fet que dugui posat un producte a sobre. És evident, que de respecte cap a les sector femení no se'n té cap aquest anunci. Per altra banda, cal destacar de quina manera s'acosta l'al·lota a l'al·lot i el que fa davant ell. Tot, tot, són moviments purament sexuals que presenta a l'al·lota gairebé com una prostituta amb l'única intenció de posar calent i atreure l'al·lot. Resulta, però, que no ens la presenten com a prostituta, sinó com una al·lota normal, com si qualsevol de nosaltres poguéssim arribar a fer això en sentir olors a Axe. Així és com es condueix a que la societat prengui al col·lectiu femení com a prostitutes, amb l'única funció de provocar plaer als homes. Aquests, que són els destinataris d'aquests anuncis, els incentiven a comprar aquests productes, i no pas perquè siguin bons, sinó pel que suposa: tenir èxit entre les dones.
Amb aquest tracte que rebem, les dones ens sentim usades com a pedaços bruts, com a eines i no com a persones, capaces de fer moltes més coses que tan sols sexe. Ens indignam en veure la poca sensibilitat i respecte que es té cap a mosaltres. Per tots aquests motius, les Dones de les JERC denunciam el tracte que rebem en l'anunci de Boom Chicka Wah Wah.