13.11
2016 12:00h
2016 12:00h
Per la democràcia defensem les nostres institucions
Av. Maria Cristina. Barcelona
L'Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural i l'Associació de Municipis per la Independència, han convocat a la ciutadania del País a una concentració unitària a les Fonts de Montjuïc (Av. Maria Cristina. Barcelona) per condemnar la judicialització de la política. Davant els embats constants del govern espanyol vers les nostres institucions i la democràcia, cal una resposta ferma. Així doncs, diumenge serem a les Fonts de Montjuïc deixant clar que els tribunals no guanyaran a l'anhel de llibertat!
Imatge de la convocatòria