Segueix-nos:
16.04
2011 18:00h
Manifestació al País Valencià


Les JERC ens sumem a la celebració de la Diada del País Valencià i participarem a la manifestació que tindrà lloc aquest dissabte, 16 d'abril, a les 18 hores, i que porta per lema "Sí a Tv3. Sí a la llengua. Sí a la transparència." Enguany es tracta d'una diada que ve marcada de nou pels repetits episodis de censura i de corrupció per part del govern valencià, per això el jovent independentista dels Països Catalans sortirem novament al carrer amb la màxima contundència per denunciar la situació dramàtica que és un atac de front a les aspiracions nacionals dels valencians.

Torres de Quart
València
El País Valencià és el nostre país. Les JERC ens sumem a la celebració de la Diada del País Valencià i participarem a la manifestació que tindrà lloc aquest dissabte, 16 d'abril, a les 18 hores.

cartell-valencia25abril2011.jpg cartell-valencia25abril2011.jpg