El 25 de novembre és el dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. Esquerra Republicana i les Joventuts d’Esquerra Republicana, manifestem el nostre rebuig i condemna a qualsevol forma de violència masclista que s’exerceix diàriament contra moltes dones. Una greu vulneració dels drets humans fonamentals de les dones que destrossa vides, famílies i comunitats però que conviu quotidianament entre nosaltres.