11h Cercavila
T'agrada el sistema educatiu actual? Quin és el seu objectiu i quin creus que hauria de ser? S'ha de valorar a tothom amb el mateix criteri? Quina ha estat la teva vivència i com creus que hauria pogut millorar? Qui ha de decidir quins valors i quins continguts s'ha d'aprendre a les escoles?