Des del novembre el CIE està tancat per obres i estem disposades a que no torni a obrir, fent d'aquestes obres una escletxa que ens permeti viure en una ciutat que garanteix la lliure circulació de totes les persones. Som conscients que durant tot aquest temps que duri el tancament, a Catalunya es continuarà privant de llibertat a través d'altres mecanismes com són les deportacions exprés i les batudes racistes. Per això no només demanem el tancament definitiu d'aquestes pressons de la vergonya sinó que exigim que cessin les batudes i les deportacions, mecanismes que formen part d'una política migratòria racista i que vulnera els drets humans.