22.06
2014 11:30h
2014 11:30h
Manifestació: Cap pacte, cap rei. El poble català decideix!
Plaça Universitat, Barcelona
En motiu de l'abdicació del rei com a màxim exponent de l'esgotament de la mal anomenada transició democràtica del 78 o, realment, segona restauració borbònica, un bon grup de partits i organitzacions socials i sindicals cridem a la mobilització el proper diumenge 22 de juny a les 11:30h a Plaça Universitat, Barcelona. Tal i com vam manifestar el passat 17 de juny al CIEMEN, la monarquia espanyola és una institució antidemocràtica i caduca tan sols garant dels privilegis de les oligarquies dominants i que el poble català és lliure d'establir el seu estatus i forma d'estat en base al principi d'autodeterminació.
Cap pacte, cap rei! El poble català decideix!