18.10
2014 17:00h
2014 17:00h
Encerclem el CIE de Barcelona!
Aquest dissabte a les 17 hores hi haurà una mobilització per a reclamar el tancament del CIE de Barcelona.
Aquesta mobilització consistirà en l'encerclament del CIE amb la voluntat de fer pressió per tal de que es procedeixi al seu tancament.
L'esdeveniment tindrà lloc al carrer E de la Zona Franca, davant del CIE.