13.04
2014 16:00h
"LA EDUCACIÓN PROHIBIDA" documental + debat

T'agrada el sistema educatiu actual? Quin és el seu objectiu i quin creus que hauria de ser? S'ha de valorar a tothom amb el mateix criteri? Quina ha estat la teva vivència i com creus que hauria pogut millorar? Qui ha de decidir quins valors i quins continguts s'ha d'aprendre a les escoles?

De tot això i més en parlarem després de mirar un resum de "LA EDUCACIÓN PROHIBIDA", un documental que qüestiona la manera de fer "aprendre" que s'aplica als centres educatius i parla d'alternatives a aquest model que no ha anat evolucionant a mesura que ho ha fet la societat i per tant també les seves necessitats educatives.

T'esperem diumenge 13, al C/Villarroel, 107 a partir de les 16h. Vine i digues la teva!

T'agrada el sistema educatiu actual? Quin és el seu objectiu i quin creus que hauria de ser? S'ha de valorar a tothom amb el mateix criteri? Quina ha estat la teva vivència i com creus que hauria pogut millorar? Qui ha de decidir quins valors i quins continguts s'ha d'aprendre a les escoles?

De tot això i més en parlarem després de mirar un resum de "LA EDUCACIÓN PROHIBIDA", un documental que qüestiona la manera de fer "aprendre" que s'aplica als centres educatius i parla d'alternatives a aquest model que no ha anat evolucionant a mesura que ho ha fet la societat i per tant també les seves necessitats educatives.

T'esperem diumenge 13, al C/Villarroel, 107 a partir de les 16h. Vine i digues la teva!

Cartell de l'acte Cartell de l'acte