< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

Comunicat de les JERC

El passat dimarts 24 d'agost, una patrulla dels Mossos d'Esquadra es va presentar a casa de l'Eudald Calvo, militant de Maulets i el SEPC, i reconegut activista maresmenc, requerint-lo a les dependències policials. Quan l'Eudald s'hi va presentar, el van detenir sense justificació, fins que va poder declarar la mateixa tarda.

En la convocatòria de suport convocada la mateixa tarda, els Mossos d'Esquadra van detenir també el seu germà, l'Adrià, acusat de desordre públic per demanar la llibertat del seu germà. L'Adrià va ser posat en llibertat de matinada.

L'Eudald, que ha estat posat en llibertat amb càrrecs aquest matí, haurà de passar per la comissaria de Cerdanyola, des d'on el jutjat de Cerdanyola ha donat l'ordre de la seva detenció, a signar cada 15 dies. Se l'acusa d'associació il·lícita, desordres públics, danys i lesions.

Les JERC del Maresme i el Barcelonès Nord volem fer arribar la nostra solidaritat amb l'Eudald i el seu germà, l’Adrià. Creiem fermament que en l’actualitat el Principat està més a prop que mai d’assolir la plena sobirania nacional i per tant la justícia espanyola actua en conseqüència, atacant a l’ independentisme i aquelles persones que defensen uns Països Catalans lliures i socialment justos.