Atenció: aquest lloc web utilitza cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació, així com per a oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

< Tornar enrere

ACTUALITAT: NOTÍCIES

28.04
2010
Consultes 25A

El passat diumenge 25 d’abril es va dur a terme la quarta onada de consultes independentistes a Catalunya i en concret se’n van celebrar quatre al Maresme, als municipis de Teià, Cabrera de Mar i Òrrius al Baix Maresme i a Calella, Tordera, Sant Vicenç de Montalt, Malgrat de Mar, Palafolls, Pineda, Sant Iscle de Vallalta i Santa Susanna a l’Alt Maresme.

La participació als municipis del Maresme ha estat positiva. La participació a Teià, ha fregat el 31%, Cabrera de Mar, al voltant d’un 30%, Sant Iscle de Vallalta rondant el 29%, amb un dels millors resultats de la comarca, el municipi de Pineda amb 12'44%, Tordera una participació propera al 10%, i a Malgrat de Mar un 13%,

Amb aquests resultats les JERC del Maresme i el Barcelonès Nord reiterem el nostre suport a les consultes per l’autodeterminació així com també animem am al conjunt de la població per organitzar i participar a les properes consultes.